tirsdag den 21. april 2015

Min nye yndlingsskobutik er...

United Nude. Den er federe end jeg troede ud fra deres hjemmeside. Jeg har lige besøgt deres store "flagship store" i Floral Street.


Det første jeg blev tilbudt, da jeg kom ind i butikken var et glas mouserende saft i et champagneglas.
Da jeg havde fundet de sko, jeg ville prøve, kom ekspedienten med min størrelse og et par et nummer mindre, da de ef store i størrelsen samt et par nylonstrømper, selvom jeg ikke havde bestilt det. Det var en helt fantastisk betjening.
Hvilket par, tror du, jeg valgte?


Et par må være nok, selvom jeg kunne have købt meget mere, men de kostede £145...
Men jeg skal være i London 5 dage endnu, så man kunne jo smutte forbi en gang til 😉

Der var jo også nogle fede sneakers...


Og sandaler...


United Nude
Floral Street, Covent Garden

Mandag-lørdag: 11-18.30
Søndag: 12-18

Der ligger også en United Nude på Regent Street, men den er ikke nær så fed (og stor) som den i Covent Garden. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar